Close
Sluiten
Taal Sluiten

Klik om taal te wijzigen

Vooraanzicht van CRF250L met rijder in bos
Vooraanzicht van CRF250L met rijder in bos

Klaar voor gebruik op de weg... en daarbuiten

Honda CRF250L

Zwarte CRF250L met rijder, buiten
Zwarte CRF250L met rijder, buiten

Hij brengt je overal

Scherp en gefocust

Met een stijl gebaseerd op die van de crossmotoren is dit de scherpst ogende CRF250L ooit.

We verbeterden de prestaties zodat er meer mogelijkheden zijn voor beginnende en meer ervaren rijders. Voor elk soort gebruik. Met in het oog springende racekleuren en nieuw bodywork - gebaseerd op dat van de competitiegerichte CRF450R-motorcrosser - ziet hij er best agressief uit. Maar hij is gebruiksvriendelijk en geschikt voor elk type rijder.

CRF250L ingezoomd op het motorblok
CRF250L ingezoomd op uitlaat
CRF250L linkerkant
Close-up van brandstoftank van de CRF250L

KIES JE EIGEN STIJL

Welke wordt de jouwe - Enduro of Adventure?

CRF250L rechterkant CRF250L Een dual purpose motor in enduro-stijl die voldoet aan EURO4-normen met een vierkleps DOHC-blok. Inclusief: Showa-ophanging, 7,8 liter brandstoftank. 2195 mm wielbasis, 255 mm grondspeling, 875 mm zadelhoogte en tweekanaals ABS-remmen.
CRF250 Rally rechterkant CRF250 RALLY Een dual purpose motorfiets in Adventure-stijl met een vierkleps DOHC-blok dat voldoet aan EURO4-normen. Inclusief: Showa-ophanging, 10,7 liter brandstoftank. 2210 mm wielbasis, 270 mm grondspeling, 895 mm zadelhoogte, tweekanaals ABS-remmen en LED-koplamp en -knipperlichten.

Ontdek de CRF250 RALLY

Veel vermogen

Het vermogen en de prestaties om alles aan te kunnen. Overal.

CRF250L met rijder, buiten

Het 250 cc motorblok biedt veel koppel als het pad steiler wordt

Het 250 cc monocilinder DOHC-vierklepsblok met vloeistofkoeling werd verbeterd. De PGM-FI injectie voedt het EURO4 blok via een 38 mm gasklephuis. Hierbij past een hertekende airbox en een nieuw uitlaatsysteem zodat er 24,4 pk bij 8.500 tpm en 22,6 Nm bij 6.750 tpm wordt geleverd.

Sterk en slank

Het stalen dubbel wiegframe met ovale middensectie past perfect bij het blok en deze combinatie is perfect voor een stevige offroad-rit of om door het drukke stadsverkeer te glippen.

De juiste balans

Een primaire balansas vermindert de trillingen van het blok terwijl de zesversnellingsbak en koppeling sterk genoeg zijn voor offroad-gebruik, terwijl deze ook soepel genoeg werken voor een rit door stadsverkeer.

 

CRF250L driekwart rechtervooraanzicht

De CRF250L is licht en wendbaar met de stijl van een pure crossmotor. Perfect om je door de stad te loodsen of voor een offroad-trip in het weekend.