Close
Taal Sluiten

Klik om taal te wijzigen

Honda CMX500 Rebel

Uitdrukking van je individualiteit

Ruw en eenvoudig

Rijden op een

A2

Rijbewijs 

Een tweecilinder

471 cc

vloeistofgekoeld motorblok 

Scrollen

Logo Honda CMX500 Rebel.

Custom Cool

Een motorfiets in de "chopped bobber"-stijl die authentieke en traditionele looks combineert met moderne technologie.

Voel je vrij

Druk je stempel.

De CMX500 Rebel draait om vrijheid voor alle motorrijders, vooral voor houders van een A2-rijbewijs. Met het sterke vloeistofgekoelde parallel twin motorblok dat omgeven is door een wiegframe, en een geüpdatete ophanging, verlichting, comfort en dashboard, is dit een motor met een verbluffende look. Maar het is ook een onbeschreven blad dat je verbeelding de volledig vrije keuze geeft.

Zijaanzicht Honda CMX500 Rebel geparkeerd buiten werkplaats.

Gemakkelijke besturing

De Rebel neemt een andere route.

De Rebel wordt aangedreven door de beproefde parallel twin motor. De gasrespons is zacht, vlot en lineair. Dit is de ideale opstap als je van een kleinere motorfiets komt. Dankzij een nieuwe uitlaat is hij nu ook EURO5 compatibel. De toevoeging van een assist-en-slipper koppeling helpt bij het veranderen van versnelling met een 30% lichter hendelgevoel. De zitpositie in het lage zadel en met licht gestrekte armen is echt ontspannend. Je bent klaar voor de snelweg. Zelfs bij lage snelheden blijft de Rebel comfortabel en gemakkelijk te besturen.

Zijaanzicht Honda CMX500 Rebel met rijder.
Driekwart achteraanzicht van Honda CMX500 Rebel, rijdend in een straat.
Honda CMX500 Rebel geparkeerd buiten werkplaats.
Vrouw op een Honda CMX500 Rebel.

Low rider

Een parallel twin getuned voor cruisen.

Achteraanzicht Honda CMX500 Rebel.

Slank genoeg om door stadsverkeer te glippen met een laag zadel dat extra comfort en zekerheid biedt.

De prestaties van de CBR500R waren vooral gebaseerd op hoge toerentallen. De hertekende PGM-FI-mapping van de brandstofinjectie geeft deze Rebel een totaal ander karakter. Hij heeft veel kracht bij lage toeren en een stevig koppel van 43,2 Nm bij 6.000 tpm. Gecombineerd met het topvermogen van 34 kW bij 8.500 tpm levert dit prestaties op die ideaal zijn voor het stevige cruisen.

Klinkt goed

De 2-in-1-uitlaat is gebouwd met twee resonantiekamers en heeft een 120 mm demper in shotgun-stijl. Een hertekende interne vorm en een nieuwe LAF sensor helpen om de motor EURO5 compatibel te maken. Het geluid is diep en pulserend dankzij de 180° ontstekingsvolgorde. Schakel door de zesbak en je zult ervan versteld staan hoe sterk deze motor aanvoelt. 

Driekwart vooraanzicht van Honda CMX500 Rebel in een straat.

Ga rijden en proef de vrijheid, zoals een Rebel.

Vooraanzicht Honda CMX500 Rebel.

Vrijheid om te rijden waar en wanneer je wilt. De CMX500 Rebel overbrugt het gat tussen kleinere motorfietsen en zware motoren.