Taal Sluiten

Klik om taal te wijzigen

Honda CRF450R DOMINEER ALTIJD
Honda CRF450R DOMINEER ALTIJD

CRF450R

DOMINEER ALTIJD

Het is nu aan jou

Licht. Zeer licht. Een HRC chassisbalans en een Showa ophanging met nieuwe kleppen waarborgen een sneller bochtenwerk om ronde na ronde betere tijden neer te zetten. Een motor brengt je van nul naar de rode zone met een volledige controle in je rechterhand.

Scrollen

Starten. Holeshot. Winnen.

Elke crosser droomt van een sterke troef. Jij kunt alle troeven hebben.

Onze CRF450R legt de lat hoger. Daar gaat het om bij het winnen van een MXGP wereldkampioenschap. Zijn aluminium frame bespaart gewicht en biedt de stijfheidsbalans van een echte crosser, met een stuurgeometrie en een ophanging om bochten aan flarden te rijden. De motor levert meer kracht bij middelhoge toeren en meer koppel bij lage toeren, met zelfs een soepelere gasrespons dankzij de nieuwe ECU-instellingen. Het decompressiesysteem en de hydraulische koppeling zorgen voor een meedogenloze hardnekkigheid. Honda Selectable Torque Control (HSTC) biedt drie modi voor vermogensbeheer voor een ultieme achterwieltractie. De HRC Launch Control domineert de eerste 100 meter. Het stoere, minimale bodywork is slank, licht en gemakkelijk te verplaatsen. De holeshot pakken en dan je voorsprong vergroten is nog nooit zo eenvoudig geweest. En winnen ook niet.

CRF450R Een herzien decompressiesysteem
CRF450R 3 modi voor vermogensbeheer
CRF450R STARTEN. HOLESHOT. WINNEN.
CRF450R Krachtig vermogen bij middelhoge toerentallen en hoger koppel bij lage toerentallen

GEBOREN WINNAAR

Het verschil zit in de details.

Harder. Sneller. Sterker. Win. Keer op keer.

Geluk volstaat niet om kampioen te worden. Elke overwinning is gebaseerd op een vindingrijk ontwerp. Vraag het maar aan HRC en Tim Gajser. We hebben de lat hoger gelegd met de CRF450R. Zijn licht aluminium frame, swingarm, bovenste en onderste kroonplaten en asklemmen voldoen aan de specificaties voor fabriekscrossers. De stijfheidsbalans, de stuurgeometrie en de grondspeling zijn gemaakt om bochten aan flarden te rijden. En we hebben natuurlijk nog meer troeven voorzien. Om de ophangingsreactie te verhogen en om je nog meer kansen te geven, biedt de vork met 49 mm USD spiraalveer van Showa een steviger compressiedemping. De Showa schokdemper met zijn superlichte stalen veer beschikt ook over een sterke demping en zorgt voor een perfect evenwicht vooraan en achteraan.

CRF450R Het verschil zit in de details.
CRF450R Harder. Sneller. Sterker. Win. Keer op keer.

Sterker. Soepeler. Absoluut niet te stoppen.

De 449,7 cc 4 V Unicam motor van de CRF450R biedt een verbluffend vermogen bij 5.000 tpm en hoger. De nieuwe mapping voor de PGM-FI zorgt voor een nog sterker en soepeler koppel bij lage toeren. De hydraulische koppeling werd speciaal ontworpen om dit vermogen te beheersen en de Honda Selectable Torque Control (HSTC) biedt drie modi van vermogensbeheer voor de ultieme achterwieltractie. HRC Launch Control domineert de eerste 100 meter, terwijl de Engine Mode Select Button (EMSB) de output aanpast aan de omstandigheden. Het minimale bodywork is zowel stoer als praktisch. Het is bovendien gemakkelijk te verplaatsen en af te nemen voor onderhoud. En dat zijn maar enkele van de indrukwekkende troeven die van de CRF450R het totale MX pakket maken.

CRF450R 3 modi voor vermogensbeheer

De getoonde afbeeldingen stemmen niet overeen met de Europese specificaties