Close
Sluiten
Taal Sluiten

Klik om taal te wijzigen

CRF250 Rally met motorrijder op woestijnweg, zicht op rechterkant
CRF250 Rally met motorrijder op woestijnweg, zicht op rechterkant

Avontuur is overal

Honda CRF250 Rally

CRF250 Rally met rijder op kustweg
CRF250 Rally met rijder op kustweg

De geest van Dakar

Voor de avonturiers

Een lichte motor voor de veeleisende dual sport-rijder.

Met een styling die direct gelinkt is aan die van de HRC CRF450 RALLY Dakar-racer, heeft de CRF250 Rally de uitstraling van een woestijnracer die alles aankan. Deze motorfiets biedt de echte smaak van avontuur voor rijders die een voorkeur hebben voor een lichte en gemakkelijk te beheersen motorfiets. Rond de wereld of de hoek om; de CRF250 Rally brengt je overal naartoe. Onroad en offroad.

CRF250 Rally ingezoomd op het achterwiel
CRF250 Rally ingezoomd op de koplampen
CRF250 Rally, driekwart linkerzij-aanzicht met rijder
CRF250 Rally ingezoomd op zijpaneel

KIES JE EIGEN STIJL

Welke wordt de jouwe - Enduro of Adventure?

CRF250 Rally rechterkant CRF 250 RALLY Een dual purpose-motorfiets met adventure-stijl en een EURO4, DOHC, 4-klepsblok. Inclusief: Showa-ophanging, 10,7 liter brandstoftank. 2210 mm wielbasis, 270 mm grondspeling, 895 mm zadelhoogte, tweekanaals ABS-remmen en LED-koplamp en -knipperlichten.
CRF250L rechterkant CRF250L Een dual purpose-motorfiets in endurostijl met een EURO4, DOHC, 4-klepsblok. Inclusief: Showa-ophanging, 7,8 liter brandstoftank. 2195 mm wielbasis, 255 mm grondspeling, 875 mm zadelhoogte en tweekanaals ABS-remmen.

ONTDEK DE CRF250L

Innerlijke kracht

De aandrijving komt van zijn naaste familielid: de CRF250L.

CRF250 Rally met rijder op kustweg

Zadelhoogte is 895 mm, 20 mm hoger dan op de CRF250L voor een beter zicht op de omgeving.

Het hertekende 250 cc vloeistofgekoelde monocilinderblok voldoet aan EURO4. Het vierkleps DOHC-blok levert 24,4 pk bij 8.500 tpm en 22,6 Nm bij 6.750 tpm dankzij de hertekende airbox, het nieuwe gasklephuis en een nieuw en lichter uitlaatsysteem.

Trial by trail

Het blok en het stalen frame passen perfect samen. Het semi-dubbel wiegframe en het monocilinderblok vormen een sterke combinatie om lange offroadtrips mee aan te gaan.

De juiste balans

Een primaire balansas vermindert de trillingen van het blok terwijl de zesversnellingsbak en koppeling sterk genoeg zijn voor offroad-gebruik, terwijl deze ook soepel genoeg werken voor een rit door stadsverkeer.

 

CRF250 Rally, driekwart linkerzij-achteraanzicht met rijder

Een plaat beschermt de onderkant en de koppelingshendel heeft een roterende punt.