Close
Taal Sluiten

Klik om taal te wijzigen

Forza 300

In alle vrijheid

Scrollen

"Tour de Forza"

Het wordt steeds beter.

Deze nieuwste versie heeft een gloednieuw stalen frame met lichtere buizen passend bij de krachtige 279 cc motor en geschikt voor het vinnige karakter. Met Honda Selectable Torque Control (HSTC) – een primeur voor een Honda-scooter – krijg je maximale tractie. De verlichting is compleet in LED en vooraan op de Forza is een elektronisch verstelbaar windscherm voorzien samen met het geïntegreerde digitale en analoge instrumentenbord. Deze nieuwe scooter biedt een echt GT gevoel, maar heeft ook een bijzonder sportief karakter.

Close-up van Honda Forza 300 dashboard.
Close-up van Honda Forza 300 voorwiel.
Zijaanzicht Honda Forza 300, in stad.
Close-up van Honda Forza 300 LED koplampen.

Gemaakt om indruk te maken

Een slanke nieuwe look voor zijn scherpe prestaties.

Het is een flitsende combinatie van aerodynamische efficiëntie en stijl. De Forza is een artistiek hoogstandje van strakke moderne lijnen die een echt gevoel van sportiviteit bieden in combinatie met een nieuwe scherpe en gefocuste look.

Driekwart vooraanzicht Honda Forza 300, in stad.

Overal verfijnd

Bekijk de details en de kenmerken van deze knappe scooter van dichterbij.

Overal verfijnd

Bekijk de details en de kenmerken van deze knappe scooter van dichterbij.

Vermogen in balans

De Forza wordt steeds beter.

Close-up van de Honda Forza 300 HSTC.

HSTC kan in- en uitgeschakeld worden met een schakelaar op de linkerstuurhelft.

De SOHC 279 cc vloeistofgekoelde motor is gericht op extra rijplezier en trekt sneller en soepeler op dankzij de V-Matic transmissie. De Forza biedt nu een hogere topsnelheid zonder zijn befaamde brandstofefficiëntie te verliezen. Je kunt tot 350 km rijden met een volle tank.

Voel de Forza

De Forza is uitgerust met Honda Selectable Torque Control (HSTC), een primeur voor een Honda scooter. Deze functie meet ononderbroken het motorkoppel om het doorspinnen van het achterwiel te controleren. Dit biedt een extra veilig gevoel wanneer je bochten neemt op een nat wegdek, maar ook bij droog weer krijg je precies het juiste vermogen om sneller te accelereren uit de bochten. 

Achteraanzicht Honda Forza 300, in stad.
Driekwart vooraanzicht Honda Forza 300, rijdend door water.

De Forza heeft een automatische centrifugaalkoppeling die via een soepele V-Matic transmissie wordt aangedreven. De verhoudingen zijn ideaal voor zowel hoge als lage snelheden en voor goede acceleraties via een riemaandrijving.