Close
Taal Sluiten

Klik om taal te wijzigen

COVID19 UPDATE

UW HONDA DEALER BLIJFT BESCHIKBAAR

In deze moeilijke periode primeert gezondheid op alles. We hopen dan ook van harte dat u en uw familie nog steeds gezond zijn en gezond blijven.

Zoals u vernomen heeft, zijn er in ons land nieuwe corona maatregelen van kracht. Wij zijn overtuigd van het belang van deze maatregelen en passen dan ook onze diensten als volgt aan:

  • Onze showrooms zijn gesloten voor verkoop tem 13 december 2020.
  • Graag helpen wij u verder in uw zoektocht naar een nieuwe motorfiets per telefoon, mail en andere digitale kanalen.
  • Levering van reeds bestelde motoren kunnen doorgaan strikt volgens de opgelegde maatregelen.
  • Onze werkplaatsen blijven open voor herstelling en onderhoud na telefonische of online reservatie.
  • U mag de motorfiets afleveren, ophalen en afrekenen.
  • Onze wachtruimtes mogen echter niet gebruikt worden.



Wij zullen u, zoals u gewend bent van ons, met hetzelfde professionalisme verder helpen.
Bedankt voor jullie begrip en steun in deze moeilijke periode.



Zorg goed voor uzelf en uw naasten.

Aarzel niet om uw dealer te contacteren of raadpleeg onze FAQ, indien u nog vragen heeft.

FAQ

Kan mijn geplande onderhoud of herstelling voor mijn motorfiets nog steeds doorgaan?

Ja, deze werken kunnen doorgaan. Na de werkzaamheden worden uw motorfiets en sleutels grondig ontsmet. U kan tijdens de werkzaamheden niet wachten in onze wachtruimte.

________________________________________________________

Welke maatregelen zijn van toepassingen wanneer ik mijn motorfiets binnenbreng?

  • Draag steeds uw mondmasker wanneer u de afstapt van uw motorfiets.
  • Hou steeds 1.5m afstand.
  • Volg steeds de bijkomende instructies van het personeel.
  • Wanneer u zich ziek voelt of in contact bent geweest met iemand die ziek is vragen wij u uw afspraak te annuleren.

________________________________________________________

Zijn de dealers nog steeds telefonisch bereikbaar?

Al onze dealers verzekeren u een telefonische permanentie. Ook per mail zullen zij u nog steeds verder helpen.

________________________________________________________

Ik bestelde een motorfiets voor de lockdown en deze zou klaar zijn voor afhaling in de komende dagen. Kan ik mijn motorfiets nog afhalen?

De reeds bestelde motorfietsen mogen afgehaald of geleverd worden. Dit geldt tevens voor andere goederen die u wenst af te halen. Dit geldt uitsluitend voor goederen die voor de afhaling besteld werden.

________________________________________________________

Kan ik nog een nieuwe afspraak maken voor onderhoud?

Onze werkplaatsen blijven open en onze mensen zullen u met plezier verder helpen. Na de werkzaamheden worden uw motorfiets en sleutels grondig ontsmet.

________________________________________________________

Kan ik binnen wachten tijdens het onderhoud van mijn motorfiets?

Onze wachtruimtes zijn gesloten.

________________________________________________________

Kan ik nog een motorfiets bestellen?

Onze showrooms zijn gesloten maar onze motoren kunnen nog steeds besteld worden. Onze dealers zullen u met veel plezier en op alle mogelijke manieren proberen verder te helpen. Zij zullen u digitaal of telefonisch alle info verstrekken over de motor en daarna een offerte op maat laten toekomen.  Indien gewenst kan u met uw dealer ook spreken over een testrit. Dan kan de motorfiets naar u thuisgebracht worden en kan u in alle veiligheid een testrit maken.

________________________________________________________