Sluiten
Taal Sluiten

Klik om taal te wijzigen

Sluiten

CB500X

DE STAD IS DE NIEUWE JUNGLE.

De CB500X is een motorfiets voor de ongeremde geest die de stadsjungle wil veroveren. Met zijn krachtige tweecilinder motorblok en zijn lange veerweg is deze motorfiets gemaakt voor het grote avontuur.

X FACTOR

Een vrij draaiende tweecilinder motor tovert de CB500X om in een dynamische machine die gereed is om elk avontuur aan te pakken. Maak je klaar voor een onvergetelijke rit. Keer op keer. De CB500X heeft het revolutionaire comfortniveau van zijn voorganger behouden en zelfs verbeterd om je een soepele rij-ervaring te bieden in een stedelijke omgeving, maar ook bij het cruisen met hoge snelheid. Er zijn bovendien enkele nieuwe kenmerken voorzien die het rijden op onverharde weg even comfortabel maken. (Optimaal geluid met hoofdtelefoon.)

Oog voor detail

Deze unieke kenmerken maken de CB500X zo sterk.

DE HELE WERELD OM TE ONTDEKKEN

Druk je stempel.

De CB500X heeft een nieuwe ruwe look die avontuur uitstraalt. Deze motorfiets is geïnspireerd op de Africa Twin en combineert ruwe lijnen met een agressieve houding. Het hoge windscherm zorgt voor het nodige comfort.

COMPACTE KRACHTPATSER

Een allround performer.

De CB500X heeft het perfecte blok voor verkenningstochten op elk type weg. Krachtig, wendbaar en efficiënt, zelfs op lange tochten: ideaal voor de vrijheid waarvan je altijd al droomde. En net zoals bij de grotere CBR-modellen vergemakkelijkt een assist/slipper-koppeling het schakelen naar een hogere versnelling en voorkomt de blokkering van de achterwielen bij het harde terugschakelen.

CB500X, ingezoomd op het motorblok
CB500X, ingezoomd op het achterwiel
CB500X, driekwart rechterachteraanzicht naast neerzittende motorrijder, in een berglandschap.
CB500X, ingezoomd op de linker stuurhelft

INSTELBARE CONTROLE

Voor de lange reis.

De CB500X is uitgerust met een nieuw negatief LCD-dashboard met een versnellingsindicator. Het taps toelopende aluminium stuur geeft je een volledige controle van handling. De LED-verlichting en richtingaanwijzers zorgen onder andere voor een kwalitatieve afwerking. De veervoorspanning op de telescoopvorken van 41 mm met lange veerweg kan worden ingesteld. Dit geldt ook voor de Pro-Link-monoschokdemper achteraan.

CB500X, ingezoomd vanuit rijdersperspectief