Yūshū
De bekroning van de Honda-dealers die verantwoordelijk waren voor de hoogste klanttevredenheid in Aftersales.

Uitmuntendheid bereiken
In 2022 introduceerden we Yūshū, een erkenningsregeling voor Honda-dealers die uitstekende klanttevredenheid leveren.
Yūshū, wat uitmuntendheid betekent, bekroont in elk land de crème de la crème van twee verschillende categorieën: automotive en motorfietsen.
Onze missie
"Vanuit onze wereldvisie streven wij ernaar hoogwaardige producten tegen eerlijke prijzen te leveren, met als doel wereldwijde klanttevredenheid."

Onze bekroonde klantenservice
Bij Honda heeft klanttevredenheid altijd de kern van onze bedrijfsvoering gevormd. Dankzij de feedback van onze klanten kunnen wij onze dealers helpen om niet alleen aan de verwachtingen te voldoen, maar om ze zelfs te overtreffen. Met Yüshü kunnen wij de dealers vieren die uitblinken op dit gebied.
Elk jaar krijgen dealers de kans om één van de twee prijzen in de wacht te slepen.
Winnaar
De prijs voor de Honda-dealers met de hoogste klanttevredenheid in hun land.
Zeer lovenswaardig
De prijs voor de Honda-dealers die de grootste toename in klanttevredenheid hebben laten zien.
De resultaten
Dit jaar vieren we 21 Winnaars uit 16 verschillende landen en 18 dealers ontvingen de prijs Zeer lovenswaardig.
Motorfietsen
Automotive

Het feest kan beginnen!
Enkele van onze winnaars vieren hun welverdiende erkenning.
Hoe was het voor u?
Nu is het woord aan u! Vraag uw dealer voor een enquête als u uw Honda-dealer zou willen bedanken na aanschaf van een auto, motorfiets of dienst.