Sluiten
Taal Sluiten

Klik om taal te wijzigen

Honda-VFR800F-Tourer-Studio-Victory Red-Zijaanzicht

VFR800F

Vloeiende beweging

Voel dat u leeft.

Die geweldige vergezichten die tevoorschijn komen na een lange bocht, die bochtige weg waar geen einde aan lijkt te komen. Met de lichtere body, het royalere koppel bij lagere tot middelhoge toeren, de verfijnde V4-motor en de strakke, aerodynamische vormgeving van de nieuwe VFR800F zijn al deze momenten dichterbij dan ooit.

GEEF JE REIS EEN VLEUGJE STIJL

De opvallende body van de VFR800F combineert op elegante wijze scherpe hoeken met zachte rondingen, waardoor een heel uniek silhouet ontstaat. Hij doet recht aan de VFR-geschiedenis met details als de stijlvolle luchtinlaatkanalen op de flanken van de kuip.

Over de ergonomie is zorgvuldig nagedacht; het middendeel van de motorfiets is slank – voor goed contact met de grond – met volop ruimte op het brede zadel om de perfecte zitpositie te vinden. De strak vormgegeven kuip heeft een dynamisch en sportief uiterlijk. De richtingaanwijzers aan de voorkant zijn strak geïntegreerd in de zijspiegels.

Honda-VFR800F-Tourer-Locatie-Victory Red-Dynamisch

Hardwerkende technologieën

Dat zorgt voor een ontspannen rit.

Voor maximaal comfort kan de zadelhoogte van de VFR800F op twee verschillende hoogtes worden gezet: 789 mm of 809 mm. Honda’s Traction Control System (TCS) zorgt voor het behoud van een consistente achterwielaandrijving en grip.

De VFR800F is 10 kg lichter dan zijn voorganger. Het aluminium twin-spar frame is voorzien van een nieuwe Pro-arm swingarm met Pro-Link achterwielophanging, met aan de voorkant een tweedelige telescoopvork van 43 mm.

Driekwart vooraanzicht van zwarte Honda SH Mode scooter met rijder. Beeld naar rechts (op de weg).
Close-up van motor.

Leef je droom

Om op zoek te gaan naar de momenten waar je voor leeft, heb je vertrouwen en power nodig. Daarom geven de intuïtieve handling en moeiteloze besturing van de VFR800F jou de volledige controle over zijn 782 cc vloeistofgekoelde DOHC-, V4-VTEC-motor met 16 kleppen, brandstofinspuiting en een blokhoek van 90°. De motor levert niet alleen een vloeiend en responsief vermogen vanaf de kleinste draai aan het gashendel, maar ook een fors koppel bij lage toerentallen (75,1 Nm) in combinatie met een verslavende stoot topvermogen in de hogere regionen (77,9 kW). De variabele kleptiming zorgt voor een naadloze overgang met acceleraties in het middentoerenbereik - elke dag weer.

Zijaanzicht van geparkeerde roze SH Mode, met vrouwelijke rijder die erachter staat.