Sluiten
Taal Sluiten

Klik om taal te wijzigen

Honda CRF450R

Absolute holeshot

Vechten met het koppel

Scrollen

Logo CRF450R

Baanbrekend

Er werd niks over het hoofd gezien. Deze perfect gebalanceerde off road motor werd op alle vlakken verbeterd en biedt je een groter competitief voordeel. Je blijft de meute met gemak voor.

Klaar voor de strijd

Verbeterd om een meer controle en een betere wendbaarheid te bieden aan toprijders.

Met een volledig nieuw motorblok en frame, ontwikkeld op basis van ervaringen in AMA en MXGP, werd de gewicht-pk verhouding verbeterd en zijn er nog betere stuureigenschappen. De EMSB (Engine Mode Select Button) biedt je drie instelbare modi zodat je het motorkarakter kunt aanpassen naargelang de omstandigheden en het circuit. Als het starthek valt, zul je altijd volledige controle hebben over de motor want de CRF450R biedt een uitstekende feedback, grote stabiliteit en uitmuntende tractie.

Close-up van wiel in modder
Rijder staat naast motor
Achteraanzicht van de motor off road
Close-up van het chassis

Motocross of enduro

Kies je wapen.

Zijaanzicht CRF450R CRF450R Een totaal hertekende MX1-motor met drie rijdersmodi voor toprijders. Met digitale CDI-ontsteking, kickstarter en standaard elektrische starter.
Zijaanzicht van CRF450RX CRF450RX Klaar om te racen met alle karakteristieken van de CRF450R crossmotor. Met drie speciaal voor Enduro geprogrammeerde rij-modi – en een grotere benzinetank voor langere afstanden – zal de CRF450RX je van bij de eerste meters al voordelen bieden.

Bekijk de CRF450RX

Geboren winnaar

Een wedstrijd kan gewonnen of verloren worden vanaf het moment waarop je het gas opent.

Zijaanzicht van motor op steun

De CRF450R ziet er indrukwekkend uit, zelfs als hij gewoon in de paddock staat. Elk onderdeel - van het meest geavanceerde elektronische onderdeel tot de laatste bout - is hoogwaardig en klaar voor actie.

Hard en snel

Innovatieve veranderingen aan de Unicam-cilinder omvatten o.a. een scherpere klephoek en een verbeterde kleplift. In- en uitlaatkanalen werden aangepast om de doorstroming te verbeteren. In combinatie met een verhoging van de compressieverhouding tot 13,5:1 resulteert dit in een verhoging van het vermogen met 11%. Precies wat je nodig hebt om op kop de eerste bocht in te duiken.

Driedubbele kracht

Je kunt switchen tussen drie rij-modi naargelang de weersomstandigheden en het circuit. Modus 1 gebruikt de standaard combinatie van ontsteking en benzine mappings voor een gebalanceerde vermogensafgifte. Modus 2 is zachter met een vlotte gasrespons terwijl modus 3 agressiever is met een fluksere gasrespons.

Zijaanzicht van rijder en motor in de lucht
Close-up van motorblok

Modi twee en drie kunnen verder aangepast worden met de bestaande HRC-hardware en software-insteltool. Je kunt dit blok finetunen om winst te boeken op elk circuit en onder alle omstandigheden.