Sluiten
Taal Sluiten

Klik om taal te wijzigen

Honda CRF250 Rally

Avontuur is overal

de spirit van Dakar

Scrollen

Logo Honda CRF250 Rally.

Dual Sport die op drie vlakken scoort

Een motorfiets die verlangt naar het weekendavontuur of touren over lange afstand en klaar is voor woon-werkverkeer.

Voor de avonturiers

Een lichte motor voor de veeleisende dual sport-rijder.

Met een styling die direct gelinkt is aan die van de HRC CRF450 RALLY Dakar racer, heeft de CRF250 Rally de uitstraling van een woestijnracer die alles aankan. Deze motorfiets biedt de echte smaak van avontuur voor rijders die een voorkeur hebben voor een lichte en gemakkelijk te beheersen motorfiets. Rond de wereld of de hoek om; de CRF250 Rally brengt je overal naartoe. Onroad en offroad.

Close-up van koplamp Honda CRF250 Rally.
Vooraanzicht Honda CRF250 Rally.
Driekwart vooraanzicht Honda CRF250 Rally offroad.
Close-up van Honda CRF250 Rally bewegwijzering.

KIES JE EIGEN STIJL

Welke wordt de jouwe - Enduro of Adventure?

Zijaanzicht Honda CRF250 Rally. CRF 250 RALLY Een dual purpose-motorfiets met adventure-stijl en een EURO4, DOHC, 4-klepsblok. Inclusief: Showa ophanging en 10,7 liter brandstoftank. 2210 mm wielbasis, 270 mm grondspeling, 895 mm zadelhoogte, tweekanaals ABS-remmen en LED-koplamp en knipperlichten.
Zijaanzicht Honda CRF250L. CRF250L Een dual purpose-motorfiets in endurostijl met een EURO4, DOHC, 4-kleps blok. Inclusief: Showa ophanging en 7,8 liter brandstoftank. 2195 mm wielbasis, 255 mm grondspeling, 875 mm zadelhoogte en tweekanaals ABS-remmen.

Ontdek de CRF250L

Innerlijke kracht

De aandrijving komt van zijn naaste familielid: de CRF250L.

Een Honda CRF250 Rally en CRF250L in een bebost gebied.

Zadelhoogte is 895 mm, 20 mm hoger dan op de CRF250L voor een beter zicht op de omgeving.

Het hertekende 250 cc vloeistofgekoelde monocilinderblok voldoet aan EURO4. Het vierkleps DOHC-blok levert 24,4 pk bij 8.500 tpm en 22,6 Nm bij 6.750 tpm dankzij de hertekende airbox, het nieuwe gasklephuis en een nieuw en lichter uitlaatsysteem.

Trial by trail

Het blok en het stalen frame passen perfect samen. Het semi dubbel wiegframe en het monocilinderblok vormen een sterke combinatie om lange offroadtrips mee aan te pakken.

De juiste balans

Een primaire balansas vermindert de trillingen van het blok terwijl de zesversnellingsbak en koppeling sterk genoeg zijn voor off road gebruik en tegelijkertijd soepel genoeg werken voor een rit door stadsverkeer.

Een Honda CRF250 Rally en CRF250L op locatie.
Zijaanzicht Honda CRF250 Rally.

Een plaat beschermt de onderkant en de koppelingshendel heeft een roterende punt.