SH125i - SH150i - Africa Twin - Africa Twin Adventure Sports - CBR1000RR-R Fireblade SP
SH125i - SH150i - Africa Twin - Africa Twin Adventure Sports - CBR1000RR-R Fireblade SP

ONTDEK ONS
NIEUWSTE AANBOD

AFRICA TWIN

KLAAR OM GRENZEN TE VERLEGGEN?

Want bij het bouwen van de nieuwe Africa Twin hebben we dat ook gedaan.

Je bent er klaar voor. Hard rijdend, free-range en off-grid. De nieuwe CRF1100L Africa Twin is gebouwd zonder compromissen en steunt op tientallen jaren ervaring om de beste in zijn categorie te zijn. De verbeterde off-roadcapaciteiten maken de meest onmogelijke terreinen mogelijk. De tweecilinder motor is sterker en afgestemd op een lichter, scherper chassis. En de motor is ook slimmer gemaakt met 6 rij-modi, HSTC, Bochten ABS en Wheelie Control, en is uitgerust met TFT-touchscreen, Apple CarPlay®, Bluetooth en Cruise Control. De Africa Twin verlegt grenzen. Verleg je eigen grenzen en vind je ware avontuur.

Honda Africa Twin, 3-kwart voorzijde rechts, rijdend in zand

AFRICA TWIN ADVENTURE SPORTS

VOLG JE DROMEN

Waar je ook naartoe wilt, de nieuwe Africa Twin Adventure Sports brengt je er naartoe.

De drang om te verkennen definieert ook onze nieuwe CRF1100L Africa Twin Adventure Sports. Die vertrekt vanaf dezelfde configuratie als de nieuwe Africa Twin maar voegt de mogelijkheid toe om met alle comfort een grote afstand af te leggen. Met een brandstoftank van 24,8 liter en het bredere kuipwerk kan je heel lang uit de wind cruisen tussen twee opeenvolgende stops. Maar ook door het in hoogte verstelbaar scherm, het lagere zadel (ook in hoogte verstelbaar) en verwarmde handvatten kan je kilometers lang genieten. En hij kan tegen een stootje, met een grote aluminium beschermplaat en zijkuipen die als cruciale bescherming dienen. Jij hebt grote dromen. En wij ook. En die dromen komen samen in de Africa Twin Adventure Sports.

Honda Africa Twin Adventure Sports, 3-kwart voorkant rechts, rijdend op een weg door een woestijnlandschap

SH125i - NEEM HET VOORTOUW

We hebben het ontwerp van de SH125i verbeterd. Op alle mogelijke manieren.

We hebben de favoriete scooter van Europa op de voorgrond gehouden met een nieuwe, soepele, vernieuwende vormgeving, voorzien van een krachtigere en zuinigere 4V eSP + EURO5-viertaktmotor. We hebben ook meer dan 50% extra ruimte gecreëerd, wat betekent dat je een integraalhelm kunt opbergen – en nog veel meer. De SH125i is ook onze eerste 125cc-scooter met Honda Selectable Torque Control (HSTC), en terwijl we volledige LED-verlichting, een USB-oplaadaansluiting en een superhelder LCD-dashboard hebben toegevoegd, zijn er ook dingen die we onveranderd hebben gelaten. Zoals de geruststellende stabiliteit van de 16-inch voor- en achterwielen, het gemak van een echt vlakke vloerplaat en de ontspannen, rechte zitpositie. Het zit in ons DNA om dingen te verbeteren. Dat is nu eenmaal wat we doen. En we hebben het ontwerp van de SH125i op alle mogelijke manieren verbeterd. En als we eerlijk zijn, denken we dat je dit ook zult merken.

Honda SH125i, driekwart rechtervooraanzicht, met rijder in de stad

CBR1000RR-R FIREBLADE SP

Je hebt snelheid gemaakt op het rechte stuk. Je hebt een meter verder geremd. Net de perfecte bocht aangesneden, het lichaam helemaal hellend over de kerbstone terwijl je kneeslider lichtjes meeglijdt. De voorband kleeft aan het asfalt, en je zit op het randje. Instinctief draai je de gashendel volledig open terwijl het achterwiel hard onder je glijdt. Net genoeg. De machine doet het werk voor je. Maak kennis met onze nieuwe circuitraket – de CBR1000RR-R Fireblade SP. Hij is gebaseerd op de CBR1000RR-R Fireblade. Dat houdt in dat de inline viercilindermotor boordevol zit met onze MotoGP-technologie, net als het aluminium frame, de swingarm en de aerodynamica. Maar voor de RR-R SP zijn we nog een stapje verder gegaan. We hebben een tweede generatie Smart Electronic Control-ophanging en -interface (S-EC) van Öhlins toegevoegd. En een nieuw Brembo-rempakket. En een quickshifter. Dit is onze ultieme Fireblade.

Honda CBR1000RR-R Fireblade SP, vooraanzicht, met rijder, rijdend op een racecircuit