Sluiten
Taal Sluiten

Klik om taal te wijzigen

CB650F

Wat is ie mooi

Rauwe agressie

Scrollen

Productlogo Honda CB650F.

Een energieke streetfighter

Ontdaan van overtollige franjes, strak en charismatisch: deze vinnige 650 heeft een attitude zonder weerga.

Een kenmerkende presence

Deze motorfiets heeft echte trekkracht.

De CB650F biedt genietbare prestaties, acceleraties en stuureigenschappen die je elke keer opnieuw zullen laten glimlachen. Het opvallende uiterlijk wordt geaccentueerd door de golvende uitlaatbochten die eerst naar beneden lopen om dan rond het viercilinderblok te draaien. Ze produceren een diep grommend geluid. Puur Honda.

Close-up logo Honda CB650F.
Driekwart achteraanzicht in close-up Honda CB650F achterlichten.
Zij- en frontaanzicht CB650F op steun in het donker.
Close-up van remschijf Honda CB650F.

Street of Super Sport

Wat je ook kiest, je zult met een bijzonder vinnige 650 motorfiets rijden.

Zijaanzicht Honda CB650F. CB650F Een naakte middenklasse straatmotor met een 649 cc, DOHC vier-in-lijn met 6 versnellingsbak met korte verhoudingen, LED-lichten, tweekanaals ABS en een 41 mm SDBV telescoopvork. (Rijklaar gewicht 208 kg)
Zijaanzicht Honda CBR650F. CBR650F Een middenklasser in Super Sport stijl met een strakke en aerodynamische kuip met speciaal ontworpen luchtsleuven. Daaronder bevindt zich een 649 cc, DOHC vier-in-lijn met een nieuwe zesversnellingsbak met korte verhoudingen. Uitgerust met LED-lichten, tweekanaals ABS en 41 mm SDBV telescoopvork. (Rijklaar gewicht 213 kg)

Bekijk de CBR650F

Een verfijnd evenwicht

Volledig instelbare voor- en achterophanging van Showa.

Driekwart vooraanzicht Honda CB650F met rijder.

De ophanging is volledig instelbaar en kan aangepast worden naar alle omstandigheden.

Voorvork

De CB650F heeft een 41 mm Dual Bending Valve type voorvork die een perfecte controle biedt. Met een klepstructuur die de demping progressief verhoogt naargelang de omstandigheden, is er geen beperking op de verharding van de ingaande demping. Deze eenvoudige maar innovatieve technologie - een wereldprimeur - biedt superieure prestaties die je normaal van een duurdere vork mag verwachten, maar dan in een lichtere structuur.

Achterschokbreker

Onder het zadel bevindt zich de monoshock-ophanging met zevenvoudig instelbare veervoorspanning. Die werkt direct in op de swingarm die vervaardigd is uit geperst aluminium - voor stabiliteit en stevigheid.

Close-up van swingarm Honda CB650F.

De zwarte swingarm past perfect bij de afwerking van de aluminium wielen.

Beeldig vermogen

Een compact 649 cc motorblok dat soepel is in elke betekenis van het woord.

Zijaanzicht Honda CB650F.

Het slanke en lenige profiel van een streetfighter, met volmaakte 6-spaaks aluminium velgen met hol gedeelte.

De motor van de CB650F (voldoet aan EURO4) levert nu 67 kW bij 11.000 tpm. Dit is te danken aan een nieuw inlaat- en uitlaatsysteem met kortere luchtinlaattrechters gekoppeld aan een airbox met omlaag gerichte stroming. In combinatie met een 4-1-uitlaat, met een grotere demperuitlaat, kun je de kracht niet alleen horen maar ook voelen.

Gemaakt van staal

De CB650F is gebouwd rond een stalen diamantframe, met dubbel 64 mm x 30 mm elliptisch wiegframe. Een stijve balans, speciaal getuned voor geweldige stuureigenschappen met veel feedback. De balhoofdhoek bedraagt 25,5° en de naloop is 101 mm, goed voor een uitstekende rechtdoorstabiliteit. De wielbasis is 1450 mm – kort en vinnig – en dus goed voor een uitstekend stuurgedrag.

Close-up van onderkant Honda CB650F.

Met verwijzingen naar het tijdperk van de luchtgekoelde blokken, doen de gechromeerde uitlaatbochten denken aan de CB400 Four uit de jaren zeventig.

Driekwart frontaanzicht Honda CB650F met rijder in tunnel.

Een diep grommend geluid in het lage tot middentoerengebied verandert al snel in een hoogtoerig gehuil, een herinnering aan Honda's racegeschiedenis met viercilinders.