Honda Motorcycles

Showtime!

Scrollen

Honda-logo

Binnenkort verwacht

Als je op de hoogte wilt blijven over de introductie en beschikbaarheid van deze nieuwe, opwindende motorfietsen, blijf in contact door je interesse te registreren.

GL1800 Gold Wing

De meest beroemde luxe cruiser ter wereld gaat een nieuw tijdperk in.

Een fantastisch afgewerkte motorfiets met een heleboel troeven op het vlak van comfort, technologie en innovatie. Throttle By Wire (TBW) met 4 rij-modi, Dual Clutch Transmission (DCT) met 7 versnellingen, Honda Selectable Torque Control (HSTC), volledig nieuw motorblok en chassis, gecombineerd met een hertekende voorophanging; de nieuwe Gold Wing tilt touren naar een nieuw niveau.

Driekwart vooraanzicht Honda Gold Wing, scheepscontainer achtergrond, close up Honda Gold Wing badge, windscherm en instrumenten.

CRF1000L Africa Twin Adventure Sports

De meest vooruitstrevende alleskunner die we ooit bouwden.

Met de grotere 24 liter tank, beschermingsbuizen, bodemplaat en een langere veerweg - voor nog meer grondspeling - biedt deze motor onmiddellijk vertrouwen bij het rijden over ruw terrein.  Voeg daar DCT, Assist/slipperkoppeling, TBW, 3 rij-modi en verwarmde handvaten aan toe en je kunt nog verder op verkenning uit. Want True Adventure stopt nooit.

Driekwart vooraanzicht Honda Africa Twin Adventure Sports, close up Honda Africa Twin koplampen en blok.

CRF1000L Africa Twin

Avontuur zit in zijn genen.

Een minimalistische look in vergelijking met de Adventure Sports. Gladder, doelgericht en lichter, maar zijn hart - een motorblok met een nieuwe in- en uitlaat die meer vermogen levert via TBW - klopt nog hetzelfde. De combinatie van 3 rij-modi met HSTC levert een rijgedrag op uw maat, ondersteund door de Assist/slipperkoppeling. De nieuwe negatieve LCD-meter leunt dicht aan tegen de lay out van de Dakar racemotor.

Driekwart vooraanzicht Honda Africa Twin, close up Honda Africa Twin badge, motorblok en koplampen.

CB1000R Neo Sports Café

Een streetfigher en Café Racer met een eigen karakter.

Een viercilinderblok met hopen koppel in het middengebied in een klasse op zich. TBW, 3 rij-modi en motorrem - met Honda Selectable Torque Control - leveren bruikbare en controleerbare kracht over het volledige toerengebied. Lichter dan het vorige model. In zijn spoor volgen twee kleinere neven met evenveel attitude: de CB300R en CB125R.

Driekwart vooraanzicht Honda Neo Sports Café, close up van Honda motorfietsen logo en zadel.

CB300R Neo Sports Café

Een lichte Café Racer die erg sterk voor de dag komt.

Met een vinnig 286 cc vloeistofgekoeld blok, zesversnellingsbak en uitgesproken styling geïnspireerd door de CB1000R, maakt deze motor overal indruk. Met het nieuwe stalen buizenframe en de 41 mm usd-vork en Pro Link-swingarm, is hij gericht op wendbaarheid. De radiaal gemonteerde vierzuigerklauwen en het tweekanaals ABS zijn gelinkt aan een IMU (Intertial Measurement Unit) voor de perfecte controle onder alle rem-omstandigheden. De lichten zijn volledig LED met LCD-instrumenten. 

Driekwart vooraanzicht Honda CB300R met close up van wiel, aluminium frame en benzinetank.

CB125R Neo Sports Café

Een basisniveau Café Racer met attitude.

Hij mag dan wel klein zijn, toch zijn er veel kenmerken die beginnende rijders zullen helpen om te starten in stijl. Het nieuwe stalen buizenframe is gericht op wendbaarheid en in combinatie met de 41 mm USD-vork zorgt dit voor een hoog fungehalte. De monoshock achteraan heeft een instelbare veervoorspanning en de ABS remmen zijn gelinkt aan een IMU (Inertial Measurement Unit) voor een perfecte controle onder alle rem-omstandigheden. De lichten zijn LED en het instrumentenbord is LCD, net zoals op zijn grotere neef, de CB1000R. 

Driekwart vooraanzicht van Honda CB125R met close up van wiel, aluminium frame en benzinetank.

Het volledig nieuwe supercub-concept

Gedurende meer dan zes decennia zijn er massa's van verkocht over de ganse wereld. Een betaalbare en betrouwbare kleine motor die uitgegroeid is tot een klassieker. Hij is terug - met die onmiskenbare retro-look maar onderbouwd met moderne details zoals schijfremmen voor- en achteraan met ABS, analoog/LCD-dashboard en LED-lichten.

Driekwart vooraanzicht Honda Super Cub, close up Honda Super Cub zadel, instrumentenbord en voorwiel.

Het nieuwe Monkey 125 concept

Ontworpen in 1961 voor het Tama Tech Park, een motorsport-themapark dat eigendom was van Honda op het Suzuka circuit. In 1967 bouwde Honda de Monkey voor de openbare weg en sindsdien heeft deze motor een cultstatus. Deze nieuwe pretmaker heeft een upside down vork, schijfrem voor- en achteraan met ABS, digitaal LCD-dashboard, chrome afwerking en een 125 cc motorblok.

Driekwart vooraanzicht Honda Monkey-125, close up Honda-logo op zadel, instrumentenbord en koplamp.

De X-ADV

De eerste SUV onder de motorfietsen.

Combineert het gebruiksgemak van een scooter met de avontuurlijke spirit. De X-ADV heeft een aantal nieuwe kenmerken voor 2018. Met een drietraps Torque Control system en G-modus – voor het eerst gebruikt op de Africa Twin – voor meer direct schakelgedrag bij off road rijden, goed voor een betere rij-ervaring. Er komt ook een 35 kW versie voor houders van een A2-rijbewijs.

Driekwart vooraanzicht Honda X-ADV, close up Honda X-ADV koplamp, windscherm, achterwiel en startmotor.