Sluiten
Taal Sluiten

Klik om taal te wijzigen

Honda CRF250L

Klaar voor gebruik op de weg...en ernaast

Hij brengt je overal

Scrollen

Logo Honda CRF250L.

Klaar voor vuil en verkeer

Dankzij het lage gewicht en de beperkte afmetingen kan de CRF250L vlot door het verkeer glippen en dankzij zijn off road capaciteit is hij ook niet bang van het ruwere werk.

Scherp en gefocust

Met een stijl gebaseerd op die van de crossmotoren is dit de scherpst ogende CRF250L ooit.

We verbeterden de prestaties zodat er meer mogelijkheden zijn voor beginnende en meer ervaren rijders. Voor elk soort gebruik. Met in het oog springende racekleuren en nieuw bodywork - gebaseerd op dat van de competitiegerichte CRF450R motorcrosser - ziet hij er best agressief uit. Maar hij is gebruiksvriendelijk en geschikt voor elk type rijder.

Close-up van het Honda CRF250L motorblok.
Close-up van uitlaat van Honda CRF250L.
Driekwart vooraanzicht van Honda CRF250L.
Close-up van Honda CRF250L.

KIES JE EIGEN STIJL

Welke wordt de jouwe - Enduro of Adventure?

Zijaanzicht Honda CRF250L. CRF250L Een dual purpose motor in enduro stijl die voldoet aan EURO4 normen met een vierkleps DOHC blok. Inclusief: Showa ophanging en 7,8 liter brandstoftank. 2195 mm wielbasis, 255 mm grondspeling, 875 mm zadelhoogte en tweekanaals ABS-remmen.
Zijaanzicht Honda CRF250 Rally. CRF250 RALLY Een dual purpose motorfiets in Adventure stijl motorfiets met een vierkleps DOHC blok dat voldoet aan EURO4 normen. Inclusief: Showa ophanging en 10,7 liter brandstoftank. 2210 mm wielbasis, 270 mm grondspeling, 895 mm zadelhoogte, tweekanaals ABS-remmen en LED-koplamp en knipperlichten.

Ontdek de CRF250 RALLY

Veel vermogen

Het vermogen en de prestaties om alles aan te kunnen. Overal.

Frontaal driekwart zicht van Honda CRF250L op locatie.

Het 250 cc motorblok biedt veel koppel als het pad steiler wordt.

Het 250 cc vloeistofgekoeld monocilinder DOHC vierklepsblok werd verbeterd. De PGM-FI injectie voedt het EURO4 blok via een 38 mm gasklephuis. Hierbij past een hertekende airbox en een nieuw uitlaatsysteem zodat er 24,4 pk bij 8.500 tpm en 22,6 Nm bij 6.750 tpm geleverd wordt.

Sterk en slank

Het stalen dubbel wiegframe met ovale middensectie past perfect bij het blok en deze combinatie is perfect voor een stevige off road rit of om door het drukke stadsverkeer te glippen.

De juiste balans

Een primaire balansas vermindert de trillingen van het blok terwijl de zesversnellingsbak en koppeling sterk genoeg zijn voor off road gebruik en tegelijkertijd soepel genoeg werken voor een rit door stadsverkeer.

Zijaanzicht van Honda CRF250L op locatie.
Vooraanzicht Honda CRF250L.

De CRF250L is licht en wendbaar met de stijl van een pure crossmotor. Perfect om je door de stad te loodsen of voor een off road trip in het weekend.